FANDOM

Czerwone ciastka pojawiają się tylko podczas Babciopokalipsy. Więc gdy jej nie ma lub jej status to "zaspokojony" to ciastka się nie pojawią.

Podczas przebudzenia czerwone ciastka pojawiają się w 33%, przy niezadowoleniu pojawiają się w 66%, a podczas gniewu

kompletnie zastępują złote ciastka (w 100%).

EfektyEdytuj

Czerwone ciastko daje 6 efektów. Gdy na nie klikniemy uruchomimy jeden z efektów. Prawdopodobna lista przeliczana z kodu źródłowego (ang. source code).

Notka: Te numery dotyczą tylko pierwszego kliknięcia w czerwone ciastko . Szansa na wylosowanie innego efektu przy następnym kliknięciu wynosi 80%.

  • 28.594% szansy na "Ruina!":
    • Tracisz 5% aktualnych ciastek,albo równowartość produkcji ciastek przez 10 minut,cokolwiek jest mniejsze, plus 13.
      • 10 minut produkcji jest równe twoim Ciastkom Na Sekundę(ang. cookies per second) * 600.
  • 28.594% szansy na "Fortuna!":
    • Dostajesz 10% aktualnych ciastek, lub równowartość produkcji ciastek przez 20 minut , cokolwiek jest mniejsze, plus 13.
      • 20 minut produkcji jest równe twoim Ciastkom Na Sekundę * 1200.
      • To ten sam efekt który daje złote ciastko - "Fortuna".
  • 28.594% szansy na "Skrzep" debuff:
    • Redukuje produkcje o 50% na 66 sekund.
      • Jest to równowartość stracenia 33 sekund normalnej produkcji (Ciastka Na Sekundę * 33).
    • Z ulepszeniem "Szczęście",debuff trwa 132 sekundy, Jest to równowartość stracenia 66 sekund normalnej produkcji (Ciastka Na Sekundę * 66).
    • Kiedy Skrzep jest aktywny widoczna jest czerwona obramówka w oknie ciastka.
    • Jest możliwość aby zneutralizować efekt Skrzepu poprzez odświeżenie twojego okna z grą.
  • 5.9% szansy na  "Szaleństwo Starszych" buff:
    • Dostajesz x666 produkcji na 6 sekund (Ciastka Na Sekundę * 3996).
      • Działa na Ciastka Na Sekundę, ale nie działa na Ciastka Na Kliknięcie (Chodź pośrednio działa na Ciastka Na Kliknięcie z ulepszeniami myszki Plastikowa/Żelazna/Tytanowa/Adamantowa/Niemożliwa).
      • Z ulepszeniem "Szczęscie", efekt trwa przez 12 sekund (Ciastka Na Sekundę * 7992).
  • 2.2465% szansy na "Szaleństwo Klikania" buff:
    • Dostajesz 777x nagrody za klikanie przez 13 sekund.
      • Z ulepszeniem "Szczęście", efekt trwa przez 26 sekund.
    • Działa tylko na normalne klikanie, nie działa na kursory.
  • 6.0715% żeby rozpocząć "Łańcuch Ciastek":
    • Pierwsze ciastko z łańcuha da ci 6 cistek, i 3 sekundy zanim pojawi się następne ciastko które da ci 66 ciastek, i trzecie, które da ci 666 ciastek i tak dalej.
    • Za każdym razem kiedy klikniesz w ciastko w łancuchu, wynagrodzi cie po tym ciastkami, i sprawdzi szanse na otrzymanie kolejnego ciastka:
      • Pierwsze 5 ciastek zawsze się pojawi (dopóki będziesz w nie trafiał)
      • Jeżeli nie trafisz w ciastko (nieważne w jakim miejscu ani które) łańcuch się skończy. Każde ciastko zostaje na ekranie od 10 do 1 sekundy (minimum 1 sekunda z 10+ łańcucha). Ich dlugośći nie bedą wydłużać takie ulepszenia jak Szczęście lub Odkrycie.
      • Każde ciastko po 5 ma 1% szans na to, żeby się nie pojawić.
      • Łańcuch skończy się wtedy, kiedy następne kliknięcie dało by ci więcej niż 25% aktualnych ciastek, lub więcej ciastek niż zebrało by się automatycznie przez 6 godzin.
      • Łańcuch nie ma limitu.