FANDOM

Czerwone ciastko

SpoopierCookie

WrathCookie

SpookyCookie

Informacje
Położenie w grze Różne części ekranu, chwilowo
Opis Jest to jeden z dwóch ciastek-bonusów pojawiających się podczas Babciopokalipsa.

Szansa pojawieniaEdytuj

Czerwone ciastka pojawiają się tylko podczas Babciopokalipsy. Więc gdy jej nie ma lub jej status to "zaspokojony" to ciastka się nie pojawią.

Podczas przebudzenia czerwone ciastka pojawiają się w 33%, przy niezadowoleniu pojawiają się w 66%, a podczas gniewu

kompletnie zastępują złote ciastka (w 100%).

EfektyEdytuj

Czerwone ciastko daje 6 efektów. Gdy na nie klikniemy uruchomimy jeden z efektów. Prawdopodobna lista przeliczana z kodu źródłowego(ang. source code).

Notka: Te numery dotyczą tylko pierwszego kliknięcia w czerwone ciastko . Szansa na wylosowanie innego efektu przy następnym kliknięciu wynosi 80%.

  • 28.594% szansy na "Ruina!":
    • Tracisz 5% aktualnych ciastek,albo równowartość produkcji ciastek przez 10 minut,cokolwiek jest mniejsze, plus 13.
      • 10 minut produkcji jest równe twoim Ciastkom Na Sekundę(ang. cookies per second) * 600.
  • 28.594% szansy na "Fortuna!":
    • Dostajesz 10% aktualnych ciastek, lub równowartość produkcji ciastek przez 20 minut , cokolwiek jest mniejsze, plus 13.
      • 20 minut produkcji jest równe twoim Ciastkom Na Sekundę * 1200.
      • To ten sam efekt który daje złote ciastko - "Fortuna".
  • 28.594% szansy na "Skrzep" debuff:
    • Redukuje produkcje o 50% na 66 sekund.
      • Jest to równowartość stracenia 33 sekund normalnej produkcji (Ciastka Na Sekundę * 33).
    • Z ulepszeniem "Szczęście",debuff trwa 132 sekundy, Jest to równowartość stracenia 66 sekund normalnej produkcji (Ciastka Na Sekundę * 66).
    • Kiedy Skrzep jest aktywny widoczna jest czerwona obramówka w oknie ciastka.
    • Jest możliwość aby zneutralizować efekt Skrzepu poprzez odświeżenie twojego okna z grą.
  • 5.9% szansy na  "Szaleństwo Starszych" buff:
    • Dostajesz x666 produkcji na 6 sekund (Ciastka Na Sekundę * 3996).
      • Działa na Ciastka Na Sekundę, ale nie działa na Ciastka Na Kliknięcie (Chodź pośrednio działa na Ciastka Na Kliknięcie z ulepszeniami myszki Plastikowa/Żelazna/Tytanowa/Adamantowa/Niemożliwa).
      • Z ulepszeniem "Szczęscie", efekt trwa przez 12 sekund (Ciastka Na Sekundę * 7992).
  • 2.2465% szansy na "Szaleństwo Klikania" buff:
    • Dostajesz 777x nagrody za klikanie przez 13 sekund.
      • Z ulepszeniem "Szczęście", efekt trwa przez 26 sekund.
    • Działa tylko na normalne klikanie, nie działa na kursory.
  • 6.0715% żeby rozpocząć "Łańcuch Ciastek":
    • Pierwsze ciastko z łańcuha da ci 6 cistek, i 3 sekundy zanim pojawi się następne ciastko które da ci 66 ciastek, i trzecie, które da ci 666 ciastek i tak dalej.
    • Za każdym razem kiedy klikniesz w ciastko w łancuchu, wynagrodzi cie po tym ciastkami, i sprawdzi szanse na otrzymanie kolejnego ciastka:
      • Pierwsze 5 ciastek zawsze się pojawi (dopóki będziesz w nie trafiał)
      • Jeżeli nie trafisz w ciastko (nieważne w jakim miejscu ani które) łańcuch się skończy. Każde ciastko zostaje na ekranie od 10 do 1 sekundy (minimum 1 sekunda z 10+ łańcucha). Ich dlugośći nie bedą wydłużać takie ulepszenia jak Szczęście lub Odkrycie.
      • Każde ciastko po 5 ma 1% szans na to, żeby się nie pojawić.
      • Łańcuch skończy się wtedy, kiedy następne kliknięcie dało by ci więcej niż 25% aktualnych ciastek, lub więcej ciastek niż zebrało by się automatycznie przez 6 godzin.
      • Łańcuch nie ma limitu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki